Ik ben meer een huisman, een huiselijk type dat graag kookt en geen fan is van wandelen of fietsen, zonder huisdieren. Af en toe drink ik graag een glas wijn of een biertje.
Maar dit zou lekkerder smaken met twee. Wat denk je , ook een glaasje?
Ik ben meer een huisman, een huiselijk type dat graag kookt en geen fan is van wandelen of fietsen, zonder huisdieren. Af en toe drink ik graag een glas wijn of een biertje.
Maar dit zou lekkerder smaken met twee. Wat denk je , ook een glaasje?