Single en op zoek naar een tikkeltje geluk. Ik ben een rustig persoon met een goede baan en een eigen huis. Na een lange werkdag is er niets leuker dan thuis te komen,
een film op te zetten en te genieten van een zelfgemaakt maaltijd. Deze ontspanning is natuurlijk leuker met zen tweetjes, lekker knus op de bank , je arm om me heen . Ja ik kijk er wel naar uit om weer iemand te ontmoeten.










