Ik zoek een man die weet wat hij wil en die niet bang is om zichzelf te zijn. Eenvoud en oprechtheid vind ik heel belangrijk. ik wil liefhebben en bemind worden,
en genieten van het samenzijn. Reizen, de wereld zien. Beleef samen veel mooie momenten en geniet met volle teugen van het leven. Ik ben humoristisch, vrolijk, liefdevol, heel vrouwelijk, ongecompliceerd, eerlijk, loyaal, heb veel interesses en doe veel.
Als ik je interesse heb gewekt, neem dan gewoon contact met ons op :) Ben jij die man?










