Op zoek naar een gezellige compagnon om samen de Hasseltse markt te verkennen, een terrasje te pakken op de Grote Markt, of een wandeling te maken in het Vrijbroekpark?
Als echte Hasselaar weet ik als geen ander hoe mooi onze stad is. Naast het ontdekken van onze eigen omgeving, ben ik ook dol op reizen en nieuwe culturen leren kennen. Misschien kunnen we samen een tripje maken naar een van de vele mooie steden in de buurt? Of gewoon thuis een heerlijke Limburgse vlaai bakken. Wat denk je?










