Mijn geloof in karma heeft me geleerd dat alles met alles verbonden is. Elke gedachte, elk woord en elke daad heeft gevolgen. De manier waarop een man mij schrijft, is een weerspiegeling van zijn karma.
Zijn woorden zijn niet zomaar losse tekens, maar dragen de energie van zijn voorgaande ervaringen en intenties met zich mee. Door zijn berichten te analyseren, kan ik een glimp opvangen van zijn karma en zo een beter begrip krijgen van zijn huidige situatie en zijn potentiële toekomst. Dus beste man schrijf me en ik geef een teken van leven.










