Ik ben een enthousiaste dertiger die van de kleine dingen in het leven houdt. Wandelen in de natuur, samen een film kijken, nieuwe restaurants ontdekken of gewoon gezellig thuis koken: het maakt me allemaal blij.
Daarnaast vind ik het heerlijk om met vrienden te lachen en nieuwe mensen te ontmoeten. Ik heb geen auto , ik woon in de buurt van Gent , als je daar rekening mee wilt houden , dan hoor ik je snel.










